ایران میزبان برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان با شرکت 30 کشور

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، هادی رفیعی در گفت و گو با خبرنگاران در اراک، گفت: مسابقات کشتی پهلوانی جهان در سه وزن 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم به میزبانی ایران در آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

ایران میزبان برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان با شرکت 30 کشور

رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی اضافه کرد: با توجه به اینکه در این دوره از رقابت های جهانی بازوبند پهلوانی به قهرمانان اعطا می گردد، پیش بینی می گردد بیش از 30 کشور در این رقابت ها شرکت کنند.

رفیعی بیان داشت: فدراسیون ورزش پهلوانی برای چابک شدن در حوزه این ورزش، کشور را برای رقابت ها به هفت منطقه تقسیم کرده است. مسابقات ابتدا در مناطق هفتگانه کشور برگزار می گردد. سپس منتخبین هفت منطقه برای شرکت در رقابت های کشوری حضور پیدا می کند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون ورزش زورخانه ای و پهلوانی گفت: فینال مسابقات کشوری در دو رده سنی جوانان و امید در سه رشته تیمی زورخانه ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی با شرکت برگزیدگان مناطق هفتگانه نیمه دوم مهرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار گشت.

وی ادامه داد: تقویم ورزشی فدراسیون به همه هیأت های استان های کشور ابلاغ شده و سعی داریم که مسابقات و برنامه های فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بدون وقفه پیش رود. همچنین برگزاری مسابقات میانداری انفرادی و یا 12 گانه انفرادی را در چهار رده سنی پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: ملاک کار فدراسیون برای حضور ورزشکاران در کلاس های آموزشی شامل داوری، مربیگری و یا شرکت در مسابقات، ثبت نام در سامانه فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی است.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در مورد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر سال جاری در این رشته ورزشی بیان داشت: المپیاد استعدادهای برتر این ورزش از سوی نوجوانان و جوانان با استقبال خوب روبرو شد و این نشان می دهد که ورزش زورخانه ای وکشتی پهلوانی در بین جوانان و نوجوانان با اقبال روبرو شده است.

وی ادامه داد: در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سال جاری در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی 220 مدال رنگارنگ به ورزشکاران این رشته که مقام اول تا سوم مشترک را کسب کرده بودند اعطا شد و این وضعیت مطلوبی برای آینده ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 730

به "ایران میزبان برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان با شرکت 30 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان با شرکت 30 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید