این منچسترسیتی هرگز من را نمی ترساند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، گوتی، اسطوره رئال مادرید، ترسی از سیتی ندارد و معتقد است رئال سال جاری کار راحت تری برابر این تیم خواهد داشت.

این منچسترسیتی هرگز من را نمی ترساند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، منچسترسیتی با تساوی شب گذشته برابر بایرن و به لطف پیروزی 3-0 بازی رفت توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و در این مرحله باید به مصاف رئال مادرید برود. دو تیم در فصل گذشته نیز برای رسیدن به فینال برابر هم قرار گرفتند و در نهایت رئال مادرید بود که در مجموع دو بازی 6-5 پیروز شد. بسیاری معتقدند سیتی با ارلینگ هالند و خولین آلوارز، تیم بهتری نسبت به فصل قبل است و این بار می تواند از سد رئال بگذرد، ولی گوتی چنین عقیده ای ندارد.

گوتی که کارشناس برنامه ال چیرینگیتو است، در خصوص منچسترسیتی گفت: صادقانه بگویم که این منچسترسیتی هیچ ترسی در من ایجاد نمی کند. معتقدم این بیشتر سیتی ارلینگ هالند است تا سیتی پپ گواردیولا. سیتی تغییر سبک داده و دیگر مثل تیم های گواردیولا بازی نمی کند. آن ها بیشتر از قبل توپ از دست می دهند و بیشتر نیز به کار های دفاعی می پردازند.

گوتی ادامه داد: نسبت به فصل قبل، سیتی با تعداد بازیکنان زیاد حمله نمی کند و نیرو های تهاجمی این تیم درون محوطه جریمه حریف پرشمار نیستند. گواردیولا با هالند دیگر احتیاج به ضدحمله ندارد و می داند که با هافبک های فوق العاده اش و شم گلزنی هالند می تواند در هر مقطع از بازی به گل برسد. سیتی در فصل گذشته بسیار ترسناک تر بود، ولی رئال باز هم توانست این تیم را شکست دهد. نیمه نهایی برابری را شاهد خواهیم بود و هر دو تیم در یک سطح قرار دارند. امیدوارم باز هم رئال را در فینال ببینیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2417

به "این منچسترسیتی هرگز من را نمی ترساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این منچسترسیتی هرگز من را نمی ترساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید