باشگاه استقلال: کسانی از VAR صحبت می نمایند که در ادوار مختلف لیگ از اشتباه داوری بهره برده اند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، باشگاه استقلال در بیانیه ای بیان کرد که شیفته برگزاری لیگی است که اشتباهات داوری به حداقل برسد.

باشگاه استقلال: کسانی از VAR صحبت می نمایند که در ادوار مختلف لیگ از اشتباه داوری بهره برده اند

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال در بیانیه ای به اظهارات افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد استفاده از سیستم VAR در بازی های لیگ بیانیه ای صادر کرد.

این بیانیه به توضیح زیر است:

استقلال، تیمی که به گواه شواهد و آمار، قربانی بی چون وچرای اشتباهات داوری بوده حالا در فاصله چند روز مانده به دربی حساس پایتخت مورد کم لطفی و بی مهری کسانی قرار گرفته که خودشان در ادوار مختلف لیگ از اشتباهات داوری بهره زیادی برده اند!

در چنین شرایطی عجیب به نظر می رسد که بعضی در فاصله چند روز مانده به بازی با استقلال از ضرورت وجود VAR سخن می گویند و گویی باقی تیم ها از جمله استقلال مخالف استفاده از VAR هستند در حالی که تنها بودجه سنگین مجهز شدن ورزشگاه های ایران به این سیستم باعث شده تا به امروز اجرای آن در ایران عملی نشود و در این بین تقصیری متوجه استقلال نیست.

بنابراین طرح چنین موضوعی به جز فرافکنی و بازی دادن افکار عمومی و تحت فشار قرار دادن داوران زحمتکش فوتبال ایران هیچ هدف دیگری دنبال نمی نماید! در ضمنً دوستانی که در آستانه بازی با استقلال ژست مظلومیت به خود گرفته اند، بدانند استقلال هیچ هراسی از ورود VAR به فوتبال ایران ندارد و با اشتیاق زیاد از اجرای حداکثری عدالت در لیگ برتر استقبال می نماید و شیفته برگزاری لیگی است که در آن اشتباهات داوری به حداقل برسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1611

به "باشگاه استقلال: کسانی از VAR صحبت می نمایند که در ادوار مختلف لیگ از اشتباه داوری بهره برده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: کسانی از VAR صحبت می نمایند که در ادوار مختلف لیگ از اشتباه داوری بهره برده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید