تست کرونای اعضای مس رفسنجان منفی شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تست کرونای تمام عوامل، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان منفی بود.

تست کرونای اعضای مس رفسنجان منفی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه صنعت مس رفسنجان، به گفته دکتر سید کاظم حسینی مسئول کمیته پزشکی مس رفسنجان، براساس آزمایش های به عمل آمده و معاینات اجرا شده، هیچ یک از مربیان و بازیکنان تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان مبتلا به ویروس کرونا نبوده و تمامی کادر فنی و بازیکنان در صحت و سلامت کامل به سر می برند.

حسینی در رابطه با افرادی که با تیم ارتباط دارند، گفت: به دلیل تمرینات در رفسنجان تمامی کسانی که که با تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان ارتباط دارند، از جمله کادر خدمات محل اسکان بازیکنان، مسئولین اجرایی و ایاب و ذهاب بازیکنان، کادر خدماتی استادیوم از جمله نگهبانان واعضای باشگاه صنعت مس رفسنجان به طور کامل از آنها تست PCR گرفته شده که خوشبختانه هیچگونه مورد خاصی نداشتیم و مجموعه عظیم مس رفسنجان در صحت و سلامت هستند.

وی در خصوص اجرای پروتکل های بهداشتی توضیح داد: قبل از ورود بازیکنان به رفسنجان محل اسکان آنها نیز با دستگاه فوگر حرارتی، ضد عفونی و گندزدایی شده است. استادیوم نیز هر روز قبل از ورود بازیکنان و بعد از اتمام تمرینات ضد عفونی می گردد. همچنین جهت ورودی تمامی افراد به استادیوم الزاما باید از تونل ضدعفونی نماینده عبور نمایند تا مورد خاصی پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1210

به "تست کرونای اعضای مس رفسنجان منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای اعضای مس رفسنجان منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید