حضور یک گزینه نو در فهرست سرمربیگری پیکان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، باشگاه پیکان همچنان در حال مذاکره برای انتخاب سرمربی تازه تیم خود است.

حضور یک گزینه نو در فهرست سرمربیگری پیکان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از جدایی مجتبی حسینی از پیکان و حضور او روی نیمکت آلومینیوم اراک، حالا شایعات زیادی در مورد انتخاب سرمربی تازه برای این تیم به گوش می رسد و در رسانه ها نام های مختلفی در این خصوص مطرح می گردد.

این در حالی است که باشگاه هنوز برای انتخاب فرد نهایی، به جمع بندی نرسیده و مذاکرات به صورت موازی با چند گزینه ادامه دارد. مدیران باشگاه به همین دلیل، نام مربیان مدنظر را اعلام نمی نمایند تا در سکوت و آرامش، نفر نهایی انتخاب گردد.

در این میان، شنیدیم با توجه به کمبود زمان، شاید ابراهیم شکوری که صاحب مدرک مربی گری A آسیا است، به همراه علی الله کرم، مدرس فیفا، مهدی کمیجانی مدیر آموزشگاه و محسن ارزانی سرمربی تیم امید باشگاه که هر دو، بالاترین درجه مربی گری در ایران را دارند، تمرینات را استارت بزند.

نکته مهم اینجاست که شروع تمرین در هفته نخست، تنها مختص کار بدنی است و از هفته دوم به بعد، کار های تاکتیکی شروع می گردد. از این رو، با توجه به اینکه هنوز سرمربی اعلام نشده، احتمال اینکه تیم با شکوری و افراد یادشده، تمرینات را کلید بزند، بسیار زیاد است.

باشگاه برای انتخاب سرمربی تازه، معیار های مهمی از جمله تطابق با بودجه، توجه به فلسفه جوانگرایی و استفاده از استعداد ها و بعلاوه وعده حفظ جایگاه قبلی تیم در لیگ برتر دارد و سرمربی تازه پیکان، پس از پذیرفتن این معیار ها کارش را شروع خواهد نمود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2444

به "حضور یک گزینه نو در فهرست سرمربیگری پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور یک گزینه نو در فهرست سرمربیگری پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید