خبرنگاران ترامپ:جنگی علیه ماموران قانون در آمریکا وجود دارد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری آمریکا با متهم کردن دموکرات ها به ایجاد هرج ومرج در کشور گفت: یک جنگ علیه ماموران اجرای قانون در این کشور وجود دارد. اگر دموکرات ها به قدرت برسند، هر شهر این کشور پورتلند دیگری خواهد شد.

خبرنگاران ترامپ:جنگی علیه ماموران قانون در آمریکا وجود دارد

دونالد ترامپ عصر دوشنبه در نشست خبری روزانه که به منظور اطلاع رسانی درباره کرونا در آمریکا برگزار گردید، اضافه نمود: ما نزدیک به 200 نفر از کسانی که شورشیان را دستگیر کردیم، آنها در شهرهای مختلفی از آمریکا دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه در همه این شهرها، دموکرات ها قدرت را در دست دارند، با اشاره به وقایع پورتلند، ادامه داد: ما می توانیم در مدت تقریبا یک ساعت آنها را حل کنیم اما شهردار به دلایل سیاسی آن را نمی پذیرد. نمی دانم چرا داشتن شهری تحت محاصره برای او خوب است. آیا می دانید که پورتلند برای سالها تحت محاصره بوده است.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه نمود: ما به شهردار گفتیم اگر آماده باشید می توانیم مشکل خشونت پورتلند را حل کنیم تا یک عصر خوبی داشته باشید. وزارت امنیت داخلی و وزارت دادگستری در حال تحقیق بر روی خشونت های جناح چپ در ناآرامی هایی هستند که از پورتلند آغاز شد.

ترامپ ادامه داد: موج خشونت و تخریبی که ما در هفته های اخیر دیده ایم با تسلط حزب جو بایدن اجرا شده اند. تقریبا هر 10 شهر از طریق دموکرات ها اداره می شوند. این شرم آور است در حالیکه می تواند بسیار خوب حل گردد. ما باید به پلیس اجازه دهیم کاری که به خوبی انجام می دهند را به کار گیرند.

وی با اشاره به اعتراض های اجرا شده علیه کنوانسیون ملی جمهوریخواهان و سناتور راند پال و همسرش اضافه نمود: خوشبختانه مردم می بینند و خردمند هستند. اینها سیاستمداران دموکرات هستند. نمی دانم آنها حمایت می نمایند یا می ترسند که آن را متوقف نمایند.آنچه که آنها شامگاه پنج شنبه در خارج از کاخ سفید انجام دادند، زننده بود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: شهردار دموکرات باید وظیفه اش را به بهترین شکل انجام دهد. ما پلیسی داریم که خیلی شجاعند. اگر باور داشته باشید می توانند آنها را شکست دهند.

ترامپ با انتقاد از بایدن که در سخنرانی امروز خود از جناح چپ نام نبرده است، اضافه نمود: باور نمی کنم که او به کلمه آنتیفا توجه داده باشد، آنتیفا یک سازمان جنایی است. او از اوباش آنتیفا نام نبرد. در حالیکه پلیس و ماموران اجرای قانون را سرزنش کرد.

وی ادامه داد: بایدن حتی درباره راستگرایان صحبت کرد اما درباره چپگرایان حرفی نزد. چپگرایان و آنتیفا مشکل هستند. برای ماه ها بایدن این دروغ عظیم را تکرار نموده است که این اعتراض ها مسالمت آمیز است. این طور نیست، این هرج ومرج است.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه نمود: این آتش افروزی، غارتگری و شورش است نه اعتراض مسالمت آمیز. 13 نفر از اهدانمایندگان کارزار انتخاباتی بایدن، شورشیان را از زندان آزاد نموده اند. کامالا هریس همتای انتخاباتی بایدن از آنها خواسته است اقدام مشابه انجام دهند.

ترامپ اظهار کرد: یک جنگ علیه ماموران اجرای قانون در این کشور وجود دارد. بدون ماموران اجرای قانون، کشور هرج و مرج خواهد بود. اگر دموکرات ها به قدرت برسند، هر شهر این کشور پورتلند دیگری خواهد شد. ما باید قانون شکنان را به زندان بیندازیم و ایدئولوژی نفرت انگیزشان را نسبت به این کشور شکست دهیم.

وی تاکید نمود: آنها می خواهند حومه شهرهای ما را ویران سازند. حومه ها از تغییر مقررات محافظت می شوند. من آنها را از دست دولت اوباما خارج می کنم.

رئیس جمهوری آمریکا، بایدن و حزب دموکرات را به دروغ گویی درباره نژادپرستی در آمریکا متهم کرد و گفت: آنها در کنوانسیون ملی وقت خود را صرف نفرت پراکنی و پیغام مخرب کردند در حالیکه از گفتن یک کلمه درباره خشونت امتناع ورزیدند.

ترامپ به واژه نظم و قانون که شعار کنوانسیون ملی جمهوریخواهان بود، اضافه نمود: دموکرات ها به این دو واژه اشاره نکردند، دو کلمه ای که از سوی خدا آمده است. ما هرگز این کلمه عظیم خدا را از هیچ چیز جدا نمی سازیم.

وی با تاکید بر اینکه چپگراها می خواهد این کشور را از هم جدا نمایند، ادامه داد: آنها قادر به کنترل این حرکت رادیکالی و دیوانه وار چپ نیستند. ما می توانیم آن را خیلی سریع کنترل کنیم. ما باید قانون خود را به طور کامل اجرا کنیم و هرج و مرج تحمل نمی گردد، تحمل برای خشونت صفر است.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه نمود: دستور کار بایدن سیاست چپگرایان است. اگر این اتفاق بیفتد، ما دیگر هیچ کشوری نداریم. اگر به افراط گرایان خشونت آمیز آنچه را که می خواهند بدهید، خشونت از بین نمی رود. آنها قدرت جدیدی را برای گسترش ترور در سراسر کشور به دست می آورند.

ترامپ در حالی به بایدن حمله کرد و کوشش داشت تا خشونت ها و اعتراض ها را نمادی از ناتوانی دموکرات نشان دهد که جو بایدن در سخنرانی روز دوشنبه خود گفت: من می خواهم در خصوص همه اینها کاملا واضح بگویم: شورش، اعتراض نیست. غارت، اعتراض نیست. به آتش کشیدن، اعتراض نیست. این بی قانونی، صاف و ساده است و کسانی که این کار را می نمایند باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1371

به "خبرنگاران ترامپ:جنگی علیه ماموران قانون در آمریکا وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ:جنگی علیه ماموران قانون در آمریکا وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید