دعای دفع بلا در جلسه ستاد بحران کرونا در کاخ سفید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مایک پنس معاون ترامپ از سوی او به ریاست ستاد مبارزه با گسترش ویروس کرونا در آمریکا منصوب شده است.

دعای دفع بلا در جلسه ستاد بحران کرونا در کاخ سفید

تصویری منتشر شده از جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید حاکی است اعضای این ستاد به ریاست مایک پنس معاون ترامپ در حال دعا کردن برای دفع بلای کرونا از سر آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگاران، مایک پنس که خود از مسیحیان انجیلی (اونجلیست) است که یکی از پایگاه های عمده حامیان ترامپ در جامعه آمریکا محسوب می شود، هفته گذشته از سوی ترامپ به ریاست ستاد مقابله با کرونا در آمریکا منصوب شد و قرار است وزیر بهداشت آمریکا نیز زیر نظر او فعالیت کند.

همچنین بر اساس گزارش هایی که تایید نشده اما در برخی رسانه های آمریکا و از جمله در توییت والتر شاوب رییس سابق (مستعفی) دفتر اخلاق حرفه ای دولت آمریکا منتشر شده؛ کاخ سفید همه مقامات بهداشتی را موظف به هماهنگی و اخذ دستور از پنس برای اعلام آمار تلفات کرونا در آمریکا کرده است و بر اساس ادعای این مقام سابق آمریکایی اگر مقامی از این دستورالعمل تخطی کند، فورا عزل خواهد شد.

سقوط بازار سهام آمریکا در پی اعلام ورود ویروس کرونا به این کشور و مرگ دستکم 2 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به این بیماری نگرانی دولت ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را سبب شده است.

رونق اقتصادی و بازار بورس از برگ های برنده ترامپ در انتخابات آینده بوده است و حالا اگر قرار باشد به واسطه ویروس کرونا اقتصاد آمریکا به یک دست انداز عمده و یا سراشیبی برسد، ممکن است در آرای او در انتخابات آبان ماه سال 1399 تاثیر منفی بر جای گذارد.

منتقدان ترامپ عملکرد او در برابر ویروس کرونا را به باد انتقاد گرفته و دولت او را به غفلت و کم کاری درباره خطر شیوع این ویروس متهم کرده اند.

-

بیشتر بخوانید:

هشدار سناتور دموکرات به تاثیر تحریم های آمریکا بر افزایش تلفات کرونا در ایران

مایکل مور: ترامپ از کرونا ویروس خطرناک تر است

-

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1004

به "دعای دفع بلا در جلسه ستاد بحران کرونا در کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعای دفع بلا در جلسه ستاد بحران کرونا در کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید