دبیر فدراسیون هندبال: برای آغاز اردوها وزارت گفت دست نگهدارید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، حمیدرضا عزتی گفت: برای آغاز اردوهای تیم ملی هندبال منتظر مجوز وزارت ورزش هستیم.

دبیر فدراسیون هندبال: برای آغاز اردوها وزارت گفت دست نگهدارید

دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی اظهار کرد: ما برنامه خود را از 23 خرداد بسته بودیم و تمامی تمهیدات لازم را در نظر گرفته بودیم، اما وزارت ورزش اعلام کرده که فعلا دست نگه داریم. ما منتظر مجوز وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا هستیم تا استارت اردوهای تیم های ملی نوجوانان، جوانان و هندبال ساحلی خود را بزنیم. تقویم اجرایی و برنامه تیم های جوانان و نوجوانان تا مسابقات آسیایی تعیین شده و تنها منتظر مجوز وزارت ورزش هستیم.

حمیدرضا عزتی در ادامه در خصوص تعدادهای تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان و مراسم قرعه کشی گفت: هنوز از سوی کنفدراسیون آسیا چیزی برای ما ارسال نشده و تنها تاریخ برگزاری مسابقات تعیین شده است. مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در شیراز از 14 تا 24 مهرماه و مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در قزاقستان از 8 تا 15 آبان ماه انجام خواهد شد. تعداد تیم های شرکت کننده و مراسم قرعه کشی هنوز تعیین نیست.

وی در خصوص فرصت تسویه حساب باشگاه ها با بازیکنان و پرداخت ورودی لیگ برتر 99 گفت: براساس بخشنامه تیم ها تا 21 خرداد زمان دارند تا با بازیکنانشان تسویه حساب کنند. همچنین تا اول مرداد ماه زمان دارند تا ورودی تیم ها که برای سال 99 مبلغ 60 میلیون تومان است پرداخت کنند. تیم ها به شرطی می توانند در قرعه کشی لیگ برتر 99 حاضر شوند که با بازیکنان تسویه حساب کرده و مبلغ ورودی را پرداخت کنند.

دبیر فدراسیون هندبال در خصوص حضور تیم تهران در لیگ 99 اضافه نمود: هنوز تعیین تکلیف نشده است. باید ابتدا تیم ها اعلام امادگی کنند تا بعد برای آن ها برنامه ریزی کرد. در حال حاضر تنها چیزی که تعیین است این است که 11 تیم سال گذشته و 4 تیم از دسته یک مجاز هستند در لیگ 99 حضور داشته باشند. باید دید کدام تیم ها توان مالی دارند تا در لیگ این دوره حاضر شوند.

عزتی در خصوص حضور کنندگان بانوان ایران در جام باشگاه های آسیا گفت: هنوز کنفدراسیون آسیا تاریخ مسابقات را به ما رسمی اعلام نکرده است. دو تیم از ایران می توانند در جام باشگاه ها شرکت کنند. ما به باشگاه اشتاد سازه و شهید شاملی ابلاغ می کنیم و باید ببینیم کدام یک برای حضور در جام باشگاه ها اعلام آمادگی خواهند کرد. تاریخ جام باشگاه های آسیا مردان هنوز تعیین نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1238

به "دبیر فدراسیون هندبال: برای آغاز اردوها وزارت گفت دست نگهدارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر فدراسیون هندبال: برای آغاز اردوها وزارت گفت دست نگهدارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید