دستگاه برش ایرانی به یاری صنایع آمد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، حمیدرضا تقی زاده خطیر، عضو هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان با اشاره به این که دستگاه برش اره نواری تقریبا در تمامی صنایع به کار می رود، گفت: دستگاه های اره نواری با قابلیت و کیفیت بالا جهت برش دقیق و آسان برای انواع فلزات سنگین همانند مس، آهن، آلومینیوم، انواع پروفیل ها و با توجه به انتخاب تیغه مربوطه مناسب است.

دستگاه برش ایرانی به یاری صنایع آمد

وی گفت: سیستم برش اره نواری از اصلی ترین تجهیزات مورد احتیاج در انجام کارهای کارگاهی و صنعت های کوچک است که در گروه برش های سرد قرار داده می گردد و می توان گفت به دلیل راحتی که در این دستگاه در زمان کار وجود دارد و بعلاوه داشتن سرعت بالا در انجام برش ها از پر استفاده ترین دستگاه هایی است که جهت ایجاد برش در انواع مصالح به کار برده می گردد.

به گفته وی، در شرایطی چون شکستن و یا در رفتن تیغه می بایست نکاتی در نظر گرفته گردد، که در ساخت و فراوری این نوع اره این مورد به خوبی رعایت شده است و ایمنی را ارتقا داده است.

تقی زاده خطیر ادامه داد: دستگاه برش اره نواری ایران ساخت به صورت هوشمند ساخته شده و دقت کار را بالا برده و یاری می نماید تا ضریب خطای انسانی کاهش پیدا کند. دستگاه برش اره نواری ایران ساخت تقریبا نیمی از قیمت نمونه خارجی را قیمت دارد اما از کیفیت و کارآیی به مراتب بالاتری برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2368

به "دستگاه برش ایرانی به یاری صنایع آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه برش ایرانی به یاری صنایع آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید