ده ها زندانی در اندونزی فرار کردند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: تازه ترین شورش در یکی از زندان های جزیره سوماترای اندونزی منجر به فرار بیش از 30 زندانی از این زندان شد.

ده ها زندانی در اندونزی فرار کردند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ سومین شورش در زندان های اندونزی طی هفته های اخیر امروز یکشنبه در زندانی در جزیره سوماترا به وقوع پیوسته و در پی آن بیش از 30 زندانی گریخته اند.

البته مقام های رسمی اندونزی اعلام کردند که بعضی از زندانیان این بازداشتگاه پس از فرار بار دیگر دستگیر شده اند ولی هنوز تعدادی دیگر تحت پیگرد قرار دارند.

هنوز تعیین نیست که زندانیان فراری مرتکب چه جرمی شده بودند. ماموران پلیس و سربازان برای به دست دریافت کنترل این زندان کوشش زیادی کردند. زندانیان اقدام به آتش سوزی در این زندان نموده بودند.

تصاویر تلویزیونی نشان داد که بخش هایی از این زندان در آتش می سوخته و ستونی از دود به آسمان برخاسته بود.

نیروهای پلیس و سربازانی که در بیرون زندان مستقر شده بودند تیر هوایی شلیک می کردند. معاون وزیر دادگستری و حقوق بشر اندونزی تاکید نمود، حدود 25 تا 30 زندانی از این فرصت استفاده نموده و از زندان فرار کردند ولی پلیس پیروز به بازداشت مجدد تعدادی از آنان شده است.

ماموران پلیس و سربازان ارتش اندونزی برای برقراری آرامش به این زندان همچنان کوشش می نمایند. در این زندان بیش از 867 زندانی نگهداری می شوند. این در حالی است که ظرفیت این زندان تنها 300 نفر اعلام شده است.

در ماه جولای نیز شورش در دو زندان اندونزی منجر به فرار ده ها زندانی شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 460

به "ده ها زندانی در اندونزی فرار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده ها زندانی در اندونزی فرار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید