ساخت پردیس دانشگاه آزاد یاسوج نتیجه تصمیم بدون مطالعه

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تبدیل پردیس واحد یاسوج به مرکز آموزش های فرهنگی، مهارتی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

ساخت پردیس دانشگاه آزاد یاسوج نتیجه تصمیم بدون مطالعه

به گزارش از ، طهرانچی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی کشور در بازدید از پردیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: ساخت 60 هزار متر مربع سازه آموزشی درشرایط سخت تحریم اقتصادی آن هم در شهری که ظرفیت های موجودش پر نشده ناشی از بی برنامه گی است.

طهرانچی افزود: براساس مطالعات اجرا شده پردیس دانشگاه آزاد در یاسوج حتی فراتر نیاز ها و ظرفیت آموزشی کل استان است و اصلا مورد نیاز نیست.

او خاطرنشان کرد: درحالیکه بخشی از 40 هزار متر مربع فضای آموزشی موجود در دانشگاه آزاد یاسوج خالی و با کاهش دانشجو است، مسئولان بدون مطالعه اقدام به ساخت مجموعه ای عریض و طویل کردند که نتیجه ای جز هدر رفت سرمایه ملت و بدبینی در پی نداشته است.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی کشور گفت: در نتیجه تصمیم بدون مطالعه مسئولان قبلی قریب به 60 هزارمترمربع ساختمان آموزشی و تاسیسات جانبی در دل کوه و با صرف میلیارد ها تومان ساخته شده و با گذشت 10 سال بدون هیچ استفاده ای رها شده است.

طهرانچی افزود: بر اساس برنامه کار تکمیل این مجموعه بزودی آغاز می شود و پس از اتمام کار پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به مجتمع فرهنگی آموزش چند منظوره شامل مراکز آموزشی، مهارت آموزی و فناورانه تبدیل می شود.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1949

به "ساخت پردیس دانشگاه آزاد یاسوج نتیجه تصمیم بدون مطالعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پردیس دانشگاه آزاد یاسوج نتیجه تصمیم بدون مطالعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید