سوریه اقدام آمریکا و ناتو علیه روسیه را محکوم کرد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای اقدام آمریکا و ناتو در اعزام نیروی نظامی به مرزهای روسیه را محکوم کرد و آن را عامل تهدیدکننده جدی امنیت و ثبات بین المللی دانست.

سوریه اقدام آمریکا و ناتو علیه روسیه را محکوم کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سانا، وزارت خارجه سوریه روز یکشنبه با صدور بیانیه ای اظهار داشت: اقدام اخیر آمریکا و ناتو در اعزام نیروهای نظامی به مرزهای روسیه محکوم است و این گونه اقدامات امنیت و ثبات بین المللی را به خطر می اندازد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: گام های تنش زای آمریکا در واقع به معنای دخالت آشکار آنها در امور داخلی دیگر کشورهاست که کوشش دارند با اجرای سیاست های ظالمانه این کشورها را تسلیم سیاست های آمریکا و سلطه خودشان بر دنیا نمایند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: جمهوری عربی سوریه ضمن محکوم نمودن این رفتار آمریکا در عرصه روابط بین الملل بار دیگر بر همبستگی کامل خود با کشور دوست روسیه اعلام داشته و تاکید می نماید که از همه اقدامات مسکو در راستای حفظ امنیت ملی و ثبات در منطقه و دنیا حمایت می نماید، سیاست هایی که در برابر تهدیدات و اقدامات متهورانه آمریکایی ها اتخاذ شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1804

به "سوریه اقدام آمریکا و ناتو علیه روسیه را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه اقدام آمریکا و ناتو علیه روسیه را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید