ظرفیت های ماشین آلات کشاورزی ایتالیا در قزوین بکارگیری گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: رئیس هئیت تجاری و مالی ایتالیا با اشاره به این نکته که استان قزوین قطب کشاورزی ایران است،گفت: کشور ایتالیا قطب فراوری ماشن آلات کشاورزی در جهان محسوب می گردد، استفاده از ماشین آلات کشاورزی ایتالیا سبب توسعه بخش کشاورزی قزوین می گردد.

ظرفیت های ماشین آلات کشاورزی ایتالیا در قزوین بکارگیری گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، اورسو بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه های اجرایی استان که گفت: استان قزوین از جمله استان های است که نظر فعالان مالی و تجاری ایتالیا را به خود جلب نموده است.

وی با اشاره به آشنایی هرچه بیشتر فعالان مالی و تجاری ایتالیا با ظرفیت های استان قزوین، اعلام کرد: فعالان عرصه صنعت، بازگانی و تجاری از کشور ایتالیا در قالب هئیت همراه سفیر ایتالیا به استان قزوین سفر نموده اند تا از نزدیک با ظرفیت های سرمایه گذاری این استان آشنا شوند.

رئیس هئیت تجاری و مالی ایتالیا با اشاره به این نکته که این نمایندگان می تواند تجارب و علم خود را در اختیار مسئولان قزوین قرار دهند، توضیح داد: نمایندگان هئیت تجاری مالی ایتالیا از تجارب بسیار بالایی در خصوص مدیریت شهری و همچنین ساماندهی پسماند شهری برخوردار هستند که از این تجارب می تواند در مدیریت شهری قزوین بهره های فراوانی برد.

وی با اشاره به وجود دانشگاه ها و مراکز علمی متعدد در استان قزوین، اعلام نمود: استان قزوین علاوه بر تمامی ظرفیت هایی که در حوزه مالی، تجاری، بازرگانی و کشاورزی دارد، به عنوان یکی از شهرهای دانشگاهی و علمی شناخته می گردد.

معاون سابق وزیر تجارت ایتالیا با بیان این نکته که جاذبه های علمی و دانشگاهی قزوین و ایتالیا می تواند مورد توجه هردوظرف قرار گیرد، گفت: وجود مراکز علمی و دانشگاهی در شهر قزوین می تواند رابط بسیار مناسبی برای تبادل اطلاعات و علم دو کشور قرار گیرد، به همین دلیل روابط مراکز علمی و دانشگاهی قزوین و ایتالیا باید توسعه یابد.

وی با اشاره به این نکته که در کنار کار مالی و تجاری بین قزوین و ایتالیا باید برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز تدوین گردد، عنوان نمود: در بخش تولیدی و صنعتی با توجه به ظرفیت های استان قزوین می تواند فعالیت خوبی را با توجه به منافع هر دو طرف شروع کرد به همین دلیل نباید از برنامه های فرهنگی و اجتماعی غافل شد.

اورسو با اشاره به این نکته که استان قزوین یکی از قطب های کشاورزی ایران شناخته می گردد، تاکید نمود: ایتالیا یکی از قطب های بزرگ جهان در ساخت تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی به شمار می رود به همین دلیل قزوین و ایتالیا می تواند برنامه ها و سرمایه گذاری های مناسبی را در بخش کشاورزی تدوین نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 678

به "ظرفیت های ماشین آلات کشاورزی ایتالیا در قزوین بکارگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های ماشین آلات کشاورزی ایتالیا در قزوین بکارگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید