نشست آنالیز کتاب شرایط بی عاری در خبرنگاران قم برگزار گردید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/قم با حضور حامد جلالی، برنده جایزه ادبی جلال آل احمد و نویسنده اثر، نشست آنالیز کتاب شرایط بی عاری در دفتر خبرگزاری خبرنگاران قم برگزار گردید.

نشست آنالیز کتاب شرایط بی عاری در خبرنگاران قم برگزار گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

نشست آنالیز کتاب شرایط بی عاری امروز 10 دی ماه در دفتر خبرگزاری خبرنگارانی قم در ستاد جهاد دانشگاهی واحد استان با هدف آنالیز زوایای مختلف کتاب با مضمون جنگ تحمیلی همراه با سیر داستان نویسی دینی و مهدوی در سالهای اخیر برگزار گردید.

حامد جلالی که با کتاب شرایط بی عاری در دوازدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد جایزه شایسته تقدیر این جشنواره برجسته ادبی کشور را به دست آورد،در این نشست صمیمی با اشاره به سفرهایی که به جنوب کشور و خوزستان داشته است مطرح نمود:راویان در این داستان خود را با لهجه،ها و گویش ها و ویژگی ها تعریف می نمایند و خواننده را همراه خود به عمق داستان می برند.

وی اظهار کرد:در جهت آشنایی با فضا و گویش ها سفری طولانی داشته ام و از نزدیک این گویش ها و وجود قومیت ها را درک کردم و با آشنایی با یک اقلیت مذهبی به نام صابئین مندایی کوشش کردم آنها را به خوبی معرفی کنم.

خاطرنشان می گردد داستان در جنوب ایران اتفاق می افتد و زبان کتاب به لهجه جنوبی است و روایت گر زندگی دختر مسلمانی به نام حلیمه است که از دل باختنش به رام، پسر یکی از بزرگان آیین مندایی که چشم همه به اوست تا دنیا را پر از خیر و برکت کند روایت می نماید.

زبان کتاب، توصیف هایی بین شخصیت های کتاب را به تصویر می کشد و داستان دیوانه وار عشقی که از بد روزگار در میانه جنگ جان گرفته است،شکل می گیرد.

گزارش تفصیلی این نشست به زودی منتشر می گردد.

/

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 889

به "نشست آنالیز کتاب شرایط بی عاری در خبرنگاران قم برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست آنالیز کتاب شرایط بی عاری در خبرنگاران قم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید