نشست سیاسیون در منزل رئیس شورای عالی صلح افغانستان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، شماری از سیاسیون افغانستان از جمله عبدالله عبدالله و حامد کرزی در نشستی به میزبانی رئیس شورای عالی صلح این کشور ملاقات کردند.

نشست سیاسیون در منزل رئیس شورای عالی صلح افغانستان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، شماری از اپوزیسیون اشرف غنی در نشستی که در منزل کریم خلیلی رئیس شورای عالی صلح افغانستان برگزار شده بود، شرکت کردند.

در این نشست عبدالله عبدالله، حامد کرزی، صلاح الدین ربانی، محمد محقق، گلبدین حکمتیار، رنگین دادفر اسپنتا، حامد گیلانی، حاجی دین محمد، اسحاق گیلانی، انورالحق احدی و بعضی دیگر از سیاسیون افغان حضور داشتند.

تا به امروز بطور رسمی جزئیاتی از این نشست منتشر نشده اما یکی از نزدیکان خلیلی به تلویزیون یک گفت که در این ملاقات درباره ترکیب هیئت مذاکره نماینده برای گفت وگوهای بین الافغانی بحث شده است.

براساس توافق آمریکا و طالبان قرار بود که مذاکرات بین الافغانی 20 اسفند شروع گردد اما به گفته وزارت خارجه آمریکا جنجال های انتخاباتی بین اشرف غنی و عبدالله ایجاد تیم مذاکره نماینده را به تعویق انداخته است.

امروز نیز نیکلاس کی نماینده غیرنظامی ناتو در افغانستان از رهبران سیاسی در افغانستان خواست تا اختلافاتشان را حل نموده، مصالحه نمایند و برای صلح با یکدیگر متحد شوند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 958

به "نشست سیاسیون در منزل رئیس شورای عالی صلح افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سیاسیون در منزل رئیس شورای عالی صلح افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید