واکنش فدراسیون کشتی به درگیری دو ملی پوش ، امیرحسین زارع عذرخواهی نموده است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص درگیری اتفاق افتاده بین دو عضو تیم ملی، گفت: تصمیم گیری در خصوص خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.

واکنش فدراسیون کشتی به درگیری دو ملی پوش ، امیرحسین زارع عذرخواهی نموده است

به گزارش خبرنگاران، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص اتفاق پیش آمده در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی گفت: درگیری امیرحسین زارع با کامران قاسم پور که از کشتی گیران با اخلاق و عنوان دار ایران و دنیا محسوب می گردد و سال جاری نیز بعنوان برترین کشتی گیر ایران شناخته شده است، پیش آمده که با توجه به جوانی کشتی گیران و هیجانات بوجود آمده در تمرینات و لاکتیکی شدن بدن های آن ها در بعضی مواقع و خیلی کم در ورزش این اتفاقات پیش می آید.

امامی توضیح داد: این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی همراه بود و علیرغم عذرخواهی این کشتی گیر از کامران قاسم پور و کادر فنی، وی با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی از اردو اخراج شده است.

وی ادامه داد: البته هم خود امیرحسین زارع و هم پدر وی برای پیگیری این موضوع امروز صبح در فدراسیون حضور یافته اند و امیرحسین زارع ضمن ندامت از اقدامی که انجام داده عذرخواهی نیز نموده است.

امامی در خصوص اخراج زارع توضیح داد: با توجه به بند 10 چرخه انتخابی تیم ملی و تأکید کادر فنی، هرگونه بی انضباطی و بی اخلاقی در اردوها منجر به خارج شدن کشتی گیر از چرخه می گردد و در خصوص زارع نیز تصمیم با کادر فنی است.

وی در سرانجام اظهار داشت: فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی در خصوص امیرحسین زارع است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2410

به "واکنش فدراسیون کشتی به درگیری دو ملی پوش ، امیرحسین زارع عذرخواهی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به درگیری دو ملی پوش ، امیرحسین زارع عذرخواهی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید