شرایط اسفناک باشگاه شهرداری فومن، سو مدیریت دلیل اصلی است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، مجید مرات عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: باشگاه شهرداری فومن در شرایط تأسف باری به سر می برد که در صورت عدم چاره اندیشی روزنه های امید فوتبال این شهرستان نابود می گردد.

شرایط اسفناک باشگاه شهرداری فومن، سو مدیریت دلیل اصلی است

رئیس هیئت فوتبال فومن با بیان اینکه همه علاقمندان به ورزش فوتبال و ورزشکاران معتقدند با حمایت های اقتصادی و مدیریتی این تیم از بحران نجات پیدا خواهد نمود، گفت: حواشی مدیریتی به این تیم ضربه های جبران ناپذیری زده است.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری های پی در پی مالکیت تیم شهرداری فومن علت اصلی عقب گرد این باشگاه فرهنگی و ورزشی گشته است، اضافه نمود: متأسفانه مجموعه شهرداری و شورای شهر دوره پنجم هیچ حمایتی از این تیم بجا نیاورد.

مرات با اشاره به اینکه جذب بیش از حد افراد در هیأت فوتبال شهرستان، فعالیت افراد غیر دلسوز و غیر متخصص، حضور دلالان و دلسردی سرمایه گذاران بخش خصوصی فرایند پیشرفت تیم شهرداری فومن را از بین برده است، توضیح داد: شهرداری و شورای شهر علاقه ای به حفظ این تیم بومی ندارند.

وی با بیان اینکه شهرداری فومن به بهانه عدم وجود شرایط قانونی وزارت کشوری از حمایت های اقتصادی به تیم فوتبال این شهر سر باز می زند، توضیح داد: تیم داری توسط شهرداری امری مرسوم است و در بسیاری از شهرهای گیلان این حمایت به صورت مستمر ادامه دارد.

مرات با تاکید بر اینکه صعود تیم فوتبال شهرداری فومن در لیگ دسته دوم زمینه نشاط اجتماعی در بین جوانان را فراهم ساخته بود، گفت: تنها یک ماه باقی مانده به شروع لیگ سه، تیم فوتبال شهرداری فومن فقط نام و امتیاز تیم داری را یدک می کشد.

رئیس هیئت فوتبال فومن گفت: از اصحاب رسانه و مسئولان ورزشی استان گیلان و شهرستان فومن درخواست می گردد جهت ابقاء و استمرار فعالیت ورزشی تیم فوتبال شهرداری فومن کوشش های لازم را بجا آورند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1742

به "شرایط اسفناک باشگاه شهرداری فومن، سو مدیریت دلیل اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اسفناک باشگاه شهرداری فومن، سو مدیریت دلیل اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید