پیروزی شیمیدر با درخشش ارسلان، باخت سنگین آینده سازان مقابل ذوب آهن

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تیم های بسکتبال شیمیدر قم و ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر مقابل حریفان خود به رجحان رسیدند.

پیروزی شیمیدر با درخشش ارسلان، باخت سنگین آینده سازان مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان که به صورت متمرکز در تهران برگزار می گردد، امروز (سه شنبه) دوم دی 1399 دو ملاقات از گروه ب مسابقات (هفته سوم و چهارم) برگزار گردید که در سرانجام تیم های شیمیدر قم و ذوب آهن اصفهان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

در نخستین بازی امروز تیم ذوب آهن اصفهان پس از باخت برابر شیمیدر، به مصاف تیم آینده سازان رفت که پیروز شد با حساب 54 - 92 به پیروزی برسد. شاگردان کوهیان به این ترتیب سومین برد خود در لیگ را کسب نموده و در رتبه سوم گروه ب قرار گرفتند. نتایج چهار کواتر این بازی به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 6 - 14 آینده سازان

کوارتر دوم: 30 - 3 ذوب آهن

کوارتر سوم: 21 - 17 ذوب آهن

کوارتر چهارم: 37 - 18 ذوب آهن

در سرانجام این بازی، فرید اصلانی پوینت گارد تیم ذوب آهن با کسب 14 امتیاز، 7 ریباند و 7 پاس گل تاثیر گذاری 26 را از خود بر جای گذاشت تا بهترین بازیکن زمین گردد. البته دوین سوئیتی با کسب 26 امتیاز برای اصفهانی ها، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

در بازی دوم امروز هم شیمیدر قم پیروز شد در یک بازی نزدیک با حساب 68 - 76 تیم شهرداری بندرعباس را شکست دهد. شاگردان هاشمی با این پیروزی چهارمین برد خود را در گروه ب به دست آوردند تا با مهرام هم امتیاز شوند، اما به دلیل تفاضل گل بدتر نسبت به مهرام، در رتبه دوم جدول رده بندی این گروه قرار گرفتند. نتایج چهار کوارتر این ملاقات به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 10 - 16 شهرداری

کوارتر دوم: 18 - 17 شیمیدر

کوارتر سوم: 29 - 19 شیمیدر

کوارتر چهارم: 19 - 16 شیمیدر

در سرانجام این بازی، ارسلان کاظمی ملی پوش و بازیکن پست 4 شیمیدر با کسب 14 امتیاز، 18 ریباند و 3 پاس گل ضمن اینکه دبل دبل کرد، با تاثیرگذاری 29 بهترین بازیکن زمین شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1578

به "پیروزی شیمیدر با درخشش ارسلان، باخت سنگین آینده سازان مقابل ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شیمیدر با درخشش ارسلان، باخت سنگین آینده سازان مقابل ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید