چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، توخل: همچنان تشنه موفقیت هستم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران، ملاقات فینال لیگ قهرمانان فوتبال 2021 شب گذشته به میزبانی استادیوم اختصاصی پورتو پرتغال و بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی انگلیس برگزار گردید. در سرانجام این مسابقه، چلسی توانست با یک گل به فزونی برسد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، توخل: همچنان تشنه موفقیت هستم

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

کای هاورتز در دقیقه 43 تک گل این بازی را برای چلسی به ثمر رساند و کوشش سیتی برای جبران نتیجه هیچ ثمری نداشت. به این ترتیب چلسی دومین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان اروپا جشن گرفت.

نکته ای که در رسانه های دنیا مکرراً به آن اشاره شده است، سومین قهرمانی متوالی یک مربی آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. توماس توخل که راهنمایی تیم چلسی را بر عهده دارد، سومین سرمربی متوالی آلمانی است که پیروز شده یک تیم را بعد از یورگن کلوپ (لیورپول) و هانسی فلیکی (بایرن مونیخ) به قهرمانی اروپا برساند.

توخل در سرانجام بازی شب گذشته با تمجید از بازیکنانش گفت: این یک دستاورد استثنایی است و تمام نفرات تیم مستحق تمجید هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش مصمم به کسب پیروزی بودند، توضیح داد: بازیکنان ما ترغیب شده بودند که شجاعانه تر از هر زمان دیگری باشند و ضدحملات خطرناکی را ترتیب دهند. بازی سخت و بسیار فیزیکی بود.

سرمربی چلسی همچنین بیان کرد که از ترکیب تیم سیتی و تدابیر پپ گواردیولا سرمربی تیم حریف غافلگیر نشده است. وی گفت: من انتظار داشتم فرناندینیو در ترکیب اصلی تیم سیتی باشد ولی گواردیولا ترکیب هجومی و کاملاً فنی را انتخاب کرد. کم و بیش انتظار موارد دیگر را داشتیم.

توخل در بخشی از صحبت هایش تاکید نمود که جاه طلبی هایش با این قهرمانی تمام نمی گردد و همچنان تشنه پیروزیت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1873

به "چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، توخل: همچنان تشنه موفقیت هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، توخل: همچنان تشنه موفقیت هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید