گفت و گوی لاوروف با گروه های معارض سوریه

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، وزیر امور خارجه روسیه با چند گروه معارض سوری درباره کوشش برای حل و فصل سیاسی اختلافات در این کشور گفت وگو کرد.

گفت و گوی لاوروف با گروه های معارض سوریه

وزارت خارجه روسیه، امروز (آدینه) اعلام نمود که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور با بعضی نمایندگان گروه های معارض سوریه در مسکو ملاقات و گفت و گو نموده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم، لاوروف یک هیأت از جبهه السلام و الحریه به ریاست احمد الجربا رئیس جریان الغد را به حضور پذیرفته و در ارتباط با تحولات سوریه با آنها گفت و گو نموده است.

بر اساس این گزارش، در این ملاقات، طرف روس بر پایبندی ثابت خود به حمایت از حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی این کشور تأکید و در عین حال ابراز امیداواری نموده است، این جبهه جدید که نماینده ائتلاف سازمان های عربی، کُرد و آشوری به شمار می رود، همراه المجلس العربی فی الجزیره و الفرات طبق قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل متحد در حل و فصل سیاسی اختلافات سوریه نقش داشته باشند.

طبق بیانیه وزارت خارجه روسیه، الجربا و چندتن دیگر از اعضای ارشد جبهه یادشده امروز در مسکو با میخائیل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده رئیس جمهور این کشور در امور خاورمیانه و کشورهای آفریفایی گفت و گو نموده اند.،فارس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1403

به "گفت و گوی لاوروف با گروه های معارض سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت و گوی لاوروف با گروه های معارض سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید