50 موزه شهرداری تهران ساماندهی می گردد، الزام ساخت خانه ای برای تهران

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، صبح امروز یک فوریت طرح الزم شهرداری به ساماندهی موزه های تحت مدیریتش روی میز آنالیز شورای شهر نهاده شد و احمد مسجد جامعی در دفاع از این طرح، گفت: شهرداری تهران حدود 50 موزه در سطح شهر تهران دارد که سالهاست برای نگهداشت و ایجاد آنها پول، زمین و... داده است.

50 موزه شهرداری تهران ساماندهی می گردد، الزام ساخت خانه ای برای تهران

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی با بیان این که با وجود هزینه های بالا، این موزه ها منشا تاثیرگذاری نیستند، گفت: شاهدیم که اداره این موزه ها مدیریت منسجم، یکپارچه و برنامه ریزی شده ندارد و هم سازمان فرهنگی و هم بعضی شهرداری ها، موزه داری می نمایند.

مسجد جامعی با انتقاد از هم افزا نبودن این موزه ها با وجود هزینه های بالا، اضافه نمود: بعضی از این موزه ها حتی به اندازه ماه های سال بازدید ندارد و این اتلاف سرمایه است.

یک فوریت این طرح بدون بیان مخالف و موافق به تصویب رسید.

همچنین مسجدجامعی با ارائه طرح دیگری با عنوان الزام شهرداری به ایجاد خانه تهران قصد بیان دلایل یک فوریت داشت که هاشمی با بیان این که تهران هنوز خانه ای ندارد و این مساله تعیین است، گفت: چون کرونا هست می خواهیم زود از این مسائل روشن، عبور کنیم.

ایسنا نوشت، فوریت طرح الزام شهرداری به ایجاد خانه تهران نیز با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1470

به "50 موزه شهرداری تهران ساماندهی می گردد، الزام ساخت خانه ای برای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 موزه شهرداری تهران ساماندهی می گردد، الزام ساخت خانه ای برای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید