اعتصاب دانش آموزان هالیفاکس برای مقابله با تغییرات آب و هوایی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، صدها دانش آموز از سراسر شهر هالیفاکس با راهپیمایی در مرکز این شهر، خواهان اقدام برای مقابله با تغییرات آب و هوایی شدند.

اعتصاب دانش آموزان هالیفاکس برای مقابله با تغییرات آب و هوایی

این جنبش با الهام از Greta Thunberg، فعال 16 ساله سوئدی که اخیرا نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد، صورت گرفت. این فرد الهام بخش هزاران جوان در سراسر جهان برای حمایت از محیط زیست شد.

Katie Hutten مسئول تدارکات راهپیمایی هالیفاکس اعلام کرد: ما فقط از سیاستمداران می خواهیم که به ما به اسم قشر جوان، گوش دهند و ما را ببینند. ما مشغول کار و تحصیل هستیم و دیگر نمی خواهیم نسبت به اتفاقاتی که برای شرایط اقلیمی در حال رخ دادن است، بی تفاوت باشیم و آن را انکار کنیم.

دانش آموزان دبیرستان Citadel برای ملاقات با دانش آموزان در سراسر شهر، پیش از رفتن به City Hall و خانه ایالتی، به سمت Citadel Hill راهپیمایی کردند.

Julia Sampson از سازمان دهندگان این راهپیمایی گفت: تغییرات آب و هوایی واقعا بر آینده من، آینده فرزندان من و آینده نوه های من تاثیر خواهد گذاشت.

اگر ما از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، جلوگیری نکنیم، ممکن است دیگر زمین مکانی مناسب برای زندگی ما نباشد. بنابراین عملیات قریب الوقوع در این شرایط بسیار لازم است.

اعضای شورای شهر هالیفاکس و شهردار Mike Savage هم در این مراسم حضور داشتند تا حمایت خود را از اعتصاب جوانان درباره آب و هوا نشان دهند.

Savage گفت: شور و هیجان زیادی برای موضوعی که برای سال ها زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد، وجود دارد.

وی اضافه نمود: ما به اقداماتی که در City Hall انجام می دهیم افتخار می کنیم و می دانیم که توانایی انجام اقداماتی بیشتر از این را داریم، اما خوشحالیم که مردم را درباره این مسئله پر شور و هیجان می بینیم.

اعتصاب هالیفاکس یک اعتراض صلح آمیز بوده است، اما پلیس دو پسر 19 ساله و 21 ساله را به علت برهم زدن آرامش به وسیله ایجاد ترافیک، دستگیر کرد.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. بعلاوه می توانید با مراجعه به قسمت رزرو وقت مشاوره، برای دریافت وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1918

به "اعتصاب دانش آموزان هالیفاکس برای مقابله با تغییرات آب و هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب دانش آموزان هالیفاکس برای مقابله با تغییرات آب و هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید